ja alltså

Gårdagen spenderades med att så till AMS.. faktiskt min första trevliga AMS upplevelse ever min handläggare är faktiskt väldigt trevlig men hon kan nog brinna av på en väldigt ordentligt.. för hon känns som en sån person.
Gick även och beställde en ram av Brigitta aaah trevliga Birgitta min lärare och mentor i oljemålning. Tavlan kommer att bli sjukt stor men den kommer bli sjukt bra!..

Gick på "stan" (dvs staaadium) en sväng med linne tacka vet vi bara planlöst flanerande runt i butiken och terra massa fula hjälmar och sånt vars hittar folk alla snygga hjälmar? Köpte ett par winter socks tor lätt det är det bästa köpet i vinter... nej det är nog min sapient.

Kvällen avslutades med en massa ägning i Starre och PES. Jag känner att jag har fetat lite väl mycket till veckan nu räcker det!.. fast ja inte på torsdag men det är ju fika och sånt räknas ju inte.

Saker som jag ska försöka hinna idag

Beach 09
Seko
Handla grejer till baket imorn
Skriva om/till lite texter
Köpa färg till skrivaren
Ringa UH
Städa
Bob Malecci
Rina Ros-Marie.

ALLTSÅ är det nån som får upp massa jävla musik och skit från typ HBO eller nå sånt HELVETE VARS KOMMER DET IFRÅN!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0