Hemavan 2

WOHO jag drar till hemavan en kortis! som det ser ut just nu så blir det två dagar av åkande! ja linnea jag är fortfarande som en treåring är ju fan hur nöjd som helst.. men varsfan är min dauerbinda.. nu lär jag ju stuka foten direkt när jag kliver ur bilen i hemavan!...

nu är det bara att vänta på erik!
har peppat hela dagen med Pennywise så det kommer finnas en redig övertagg när jag kommer fram
nu gäller Walls of Jericho. Har även laddat min ipod med massa skit fan vad skönt
*poff*

vafan hur gick det här till.. det var ju små bokstäver nyss ju råkade göra någon ctrl+f samt scroll historia. nu *poff*


Kommentarer
Postat av: linnea

men shit så dryg du är!

2009-02-24 @ 17:31:21
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: linus

men shit så drygt typsnitt du har!

2009-02-24 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0