Grotta!

 
har lyckats skapa en redig grotta ute på gården. den blev inte så stor men precis lagom för julie.. jag byggde även ut med gångar i snön(alltså inte tunnlar) till våran andra tunnel som jag hade gjort några meter bort. samt så blev det en lite tunnel in i grottan som man kunde glida på.. nu är jag blöt och kall om knäna händerna är som russin (använde ju självklart handskar). men en tunnel eller grotta är verkligen vinter asdryga att göra men lagomt roliga när de är färdiga. var även en sväng uppe på rödåsberget jäklars vad snö det är man drunknar ju nästan.

kammade hem mitt första bud på tradera.. step forward's samlingsskiva typ. även att den person som bjöd som ett svin på shield grejerna borde bryta benet eller något sådant otrevligt!.

m-m-m

Kommentarer
Postat av: Linus (inte svaertzzchyna)

Jag vill se bilder på grottan!

2009-02-24 @ 01:06:40
Postat av: Anders

Nja alltså tyvärr så började det ju snöa precis när vi var klar vilket resulterade i att Pekka fick lov att fara ut och skotta och då försvann ju grottan.. men vi ska nog kunna gräva fram den tills nästa gång.. och även bygga ut den.

2009-02-24 @ 15:35:19
URL: http://smallare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0