dagen efter

lång dag har det varit. vaknade vid 11.30 efter en hård efterfestfest dock inte bakis WOHO! det var väldigt trevligt väder ute så promenad fanns i tankarna. efter en kort visit hos grabbarna då jag följde peter till ch där han fixa nå batterier, så begav jag mig ut på promenix bestämde mig för att gå till backenkyrkan dock så var ju ingen peppad på att följa med och såhär i efterhand så var det kanske smart.. det är fan sjukt långt till backenkyrkan om man går från centrum. behövde gå på klo efter typ 20 min och då var jag typ mitt ute i skogen. fick låna toaletten i kyrkan när jag väl kom dit annars så hade det slutat illa.. skavsår fick jag också. men är man hurtig så är man. fick även lyssna en väldigt lång stund på historien om sverige. jag började gå typ just efter 13 kom hem vid 16 dock så hade jag även ätit under den tiden.
men det var skönt. man kan verkligen tänka igenom saker och ting för tänka hinner man göra under 3 timmar.

festen annars då.. jora trevligt man träffas och trivs samt super som fan. najs att få återuppliva lite singstar, jag rockar ju på det så jävla hårt.
jag är körd..  och jag har bevis på att så har det alltid varit.

var på kalas hos stina under lördagen go fika! m-m-m är det något de kan de där glaasarna så är det att göra fika.. samt bjuda på trevligt sällskap. jag måste börja baka inför mitt eget kalas som äger rum på torsdag.

har ont i låren och känner mig lite hjulbent har blivit ovan att rida.. men vanan av att ha kass hållning (ja alltså egentligen jämt men mest på hästen) samt typ hela tiden hålla på att trilla av när jag rider sitter i!!!

just nu: tiden går segt
senare: hehe!


Kommentarer
Postat av: linnea

hehe?

2009-02-16 @ 01:05:57
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

you will see

2009-02-16 @ 12:04:03
Postat av: linnea

oh är de nå spännande?

2009-02-16 @ 15:16:18
URL: http://doleron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0