yes!

fyfan vad jag har fördrivit den här dagen med att göra ingenting. sweet.. fast iof jag har ju sett färdigt slumdog millionair och shooter.. slumdog var faktikst en jävligt bra film. sen så har jag hunnit söka lite jobb.

igår blev det fasen en episk utgång på skarren.
det hela börja med att det var kö i precis hela stan och likaså på skarren där kön var typ längst i universum.
beredda på att ge upp begav vi oss mot baksidan för att eventuellt kunna smita in bakvägen.
men så står ju fredrik där, ägarn av hela placet och snackar med någon på baksidan.. ååh vafan kör i vind..
Mr Anders Smoothtalk Berglund drar igång med sin magic och lyckas fixa oss.. en eloge till fredrik som var redigt shysst.
sen det som också hände var ju kung!
trevligt sällskap var det också.

avsluta det hela med att se på plutonen.

nu är  det bara att ta och göra nå mer shit idag.. typ som att äta.. ev lira lite starre.. sen får det nog vara en wrap på den här dagen..

imorn blir det en ny vecka på kneget... jag slutar tidigt så jag ska försöka hinna på banken och bara konstatera att jag är så jävla rik att det nästan är pinsamt... eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0