why should i change he is the one that sucks

har gjort saft idag.. satt igår och plockade svartvinbär. det hela resulterade i 3.5 liter saft som nu är i frysen.
jag och julie gick även och plockade svamp hittade en korg med kantareller.
for på kalas hos peter och fick lite go fika.

jag ligger lite efter i mitt planderande.. men det ska jag ta igen till veckan.
har även läst ut senaste boken som jag har hållit på med
den långa tystnaden av wilson tucker. riktigt bra bok i post-apokalyps anda.

på det hela taget så har jag läst 4 böcker i sommar
bärserk
odjuret
efter sammanbrottet
den långa tystnaden.

bärserk och den långa tystnaden är väldigt bra.
odjuret och efter sammanbrottet suger fan fett med fett

nu ska jag börja läsa utflykt från tyst planet av cs lewis.. det finns en chans stor chans att den kommer vara kass..
men har man gett sig i kast med ett projekt av den enorma kalibern att läsa alla böcker på sci-fi hyllan på biblan i robersfors(just det robersfors) så har man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0