same old same old

ja då har det snart gått en till vecka på skolan och allt går faktiskt helt ok.
vi fixar och trixar lite på lektionerna lirar boll på rasterna.
jag råkar putta någon unge.. drämmer ur mig lite rasism.. you know same old same old.

såg en jävlig bok på bilioteket i robban.. det är nästan så att man måste låna den
jag vet inte riktigt vad den handlar om.. men av bilden och titeln att dömma så måste det ju vara något riktigt bra!





strax helg och då får man väl se vad det bjuds på för wacked. fredagen ska iaf inledas med lite kneg på sanda.
har fått ett il jag vill paddla kanot..




haha den bästa graffitin som jag någonsin har sett!

Kommentarer
Postat av: svarten



Haha, grym bild. Jamen du vet ju hur det blir i helgen, lite Starre, Kebbe Pirre, dricka lite Heine, mounta lite crack, Ferre och lite chillin med Euro Trip.

2009-08-28 @ 11:31:11
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0