jora!

det var ett tag sen nu.. men men

ha jag var på en fest fullt med finnar.. på en båt. det var fasen wacked.
men annars så skumdum var helt ok.. de är väldigt roliga de där killarna
fast de har ju hållit på jävulskt länge också.
idag så blir det att försöka ta sig till vindeln och självklart så
går det ju bara en vettig bussjävel dit som går vid 14.15.. en senare buss gick vid 18.10 men då tog ju den 3 timmar också.. men det kan ju bero på att man behövde åka till lycksele först.

snart klart med scrubs.. mitt liv kommer att vara så tomt.. sweet då kanske jag hinner göra annat!

annars då.. jo jag har fått jobb.. och det känns helt ok, det dryga är bara att det är i ånäset.. och inget ont om ånäset.. men det är.. ja vad ska man säga.. långt bort och världens minsta ort.


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till jobbet? vad är det för ett jobb?

2009-08-15 @ 17:21:08
Postat av: Anders

tackar :). jag ska jobba som elevassistent åt två killar på nybyskolan men det ska bli kul

2009-08-16 @ 12:51:05
Postat av: fia

det blir säkert apännande! :)

2009-08-16 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0