jag ska måla hela världen

fyfan jävlar vad kul det är att måla.. ja alltså typ att rita, måla tavlor, graffa you name it.. ALLT! speciellt hus! om jag bara fick måla hus resten av mitt liv så skulle jag vara nöjd! hus hus hus hus hela dagen. nä jag skämtar faktiskt bara jag börjar känna mig redigt less på hus. eller ja det är ju inte så jobbigt egentligen bara jävligt drygt.

men men nu är det mesta över nu ska jag bara hjälpa ulla lite och sen är saken biff. kanske borde hjälpa dk några pass till också.. gah berglundska arbetsdjävulen... must resist! jag har en freakin' blåsa på ena fingret efter att ha hållit i penseln så mycket, då är det fan inte bra.

men annars så jo fan har varit nere i havet hela dagen och badat och allt sånt shit.. sommarn verkar ju ha lite kvar att ge. tanken är väl att fortsätta med det imorn och sen så får man väl se vad som händ till helgen.

sweet snart kommer min hackysack.. och en redig lek som man borde ta och styra upp är land och rike.. eller krig kan man ju också bara kalla den.


Kommentarer
Postat av: linnea

annars hade du kunnat måla vår stuga nästa vår.

2009-08-06 @ 16:53:31
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

show me the money! :P så gör jag det

2009-08-06 @ 21:20:04
Postat av: linnea

va? menar du att du inte gör det av ren välvilja???

2009-08-07 @ 23:30:17
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: anders

nej jag gjorde det faktiskt gratis förut.. men sen började det komma hus med mer vrår och vinklar än vad det är vägg så efter det är det pistoler som gäller

2009-08-08 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0