yo quiero dormido

shit vad jag är trött idag jag tror det var bowlingen som tog knäcken på en.
har inte alls lust att gå på ams eller uh.. känns bara drygt och varför det känns drygt
är för att jag inte har gjort nå papper och sånt som jag egentligen skulle ha gjort.
men jag hinner nu.. om jag bara tar tag i det hela.
jag vill ju egentligen bara DANSA!

om tre veckor blir det finko

och annars så var vi alla jättesnyggga under visningen med björn axén och wella!
m-m-m.. jag vet att det var tänkt att jag skulle skriva om det här i en måndag.. men ja
jag tror jag mest kommer att flika in saker om att jag är så jävla snygg istället.


Kommentarer
Postat av: linnea

oj hade du tänkt skriva om det i en hel MÅNDAG?! :P

2009-04-03 @ 15:42:05
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

jepp en hel måndag var det tänkt.. mina ögon lär blöda och min hjärna lär skrumpna.. men jag ska klara det.

2009-04-04 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0