progress



ooh  det verkar som jag lyckades bli lite brun igår iaf.. men som vanligt så blir jag mest röd på näsan som en annan alkis, även att pizza-face gör sig påmind då jag blir betydligt mer röd på de områdena, buhuh the pain the horror the snowracer crash! the anders du blöder lite i ansiktet!! som senare visade sig vara PIZZA-FACE!!!!!
ska försöka ta mig ut med julie och forsätta på brännan samt lära julie och cykla och jag säger då bara det om hon har lite medlut så tar hon sig väldigt långt på egen hand... ibland..... progress woho!
jag borde verkligen ha duschat igår mitt våfflade hår står åt alla håll, men ääh jag ska ju bara ha mössa på mig. även att jag drömde om det.. och då hade jag inte mössa på mig och folk skrattade. jag tror det var precis efter att jag drömde den där verkligen hemska mardrömmen som i sin tur resulterade i att jag vaknade av att jag skrek NEJ!

ska även få spendera en stor del av veckan på tundal ska bli redigt skoj, jag ska knega ons tors fre. ska gå för magnus så det blir en massa svenska och so typ. jag tror att onsdag var ett wildcard med typ idrott för fyror, samt nå biologi och sånt shit. jag känner mig stärkt av min veckan innan påsk, jag med henry på min sida är beredd att lära ut

far in idag till stan, får låna 740:in så det blir najs. lämnar julie på dagis vid 12.
sen blir det stan, packa, tavla, rep och överlämna en väldigt försenad födelsedagspresent.

So before you go contribute more
To the destruction of this world you adore,
Remember life on Earth is but a flash of dawn
We're all part of it as the day rolls on.


And progress is a message that we send.
One step closer to the future, one inch closer to the end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0