noob

för att börja tala om helgen så var den NEAT!! to the MAX!
vi satte oss i syrrans bil och började köra till norröver efter att ha käkat lite middag och klappat schabo här hemma i sjulis. bilfärden gick fint raskt och bra det stora kruxet var ju att välja vilken musik som skulle spelas så det var en evig kamp mellan den svarta och röda ipoden. kom fram tilll finland vid...
öööh ja när fan det nu var typ 22 kanske, är dock lite besviken på antalet harar vi såg det här året vi räknade bara ihop till typ 6.. och så såg vi typ 50 last year. dock så lyckades vi jaga en svensk hare över bron till finland vilket var grymt roligt..
bla bla bla.
väl framme stugan så var det typ bara att sussa. jag vaknade självklart råtidigt(vilket jag typ alltid gör) pga att det gigantiska fönstret släppte in all världens ljus rakt i ansiktet på mig väckte linnea som låg och sov i ett väldigt mörkt och kallt rum. det blev frukost och snack om hur vi skulle åka under dagarna.dag


1 Levi var väldigt mjukt i snön och jag tror att dagen mest gick åt att hitta något roligt ställe att åka på, efter lunchen som vi åt vid typ 3 så blev det inte många knop. det var mulet varmt och blöt snö. hittade dock ett par handskar som jag köpte vilket jag är jädrigt nöjd över. det bästa handske köpet ever! mat bastu några öl, ännu ett sjukt spännande avsnitt av robinson och en "jävligt jämn" tp-match

2 Levi vädret var helt ok under förmiddagen, dock så började det regna på eftermiddagen. men det gjode inte så mycket blev ingen större skillnad i snön och man har ju kläder så man klarar sig och så drar ju alla andra (som inte har åkt 50 mil för att kunna åka lite skidor) hem. det blev väldigt  ensamt och skönt i backen vi spenderade typ 2 h i samma backe där vi förfinade våran åkteknik! vågade oss även in på funparken och drog några rails. det blev även väldigt dimmigt i slutet

3 Ylläs redigt fint väder och väldigt lagom mjuksnö. dock så var första åket lite galet då vi åkte på skuggsidan och det var typ världens is till före det gick sjukt fort. men resten av dagen var riktigt najs!!

känner att jag har utvecklats väldigt bra den här vintern och det känns som att man har gjort stora framsteg under de här dagarna i ylläs också. skulle bara haft mig ett par nya skor. pizza-face och panpizza-face passa riktigt bra i backen då vi kan pusha varandra, även att panpizza fortfarande är en redig noob och så kan man ju lära ut ett och annat som man har lärt sig under årens gång. 

stugan är som vanligt oerhört trevlig den bästa stugan jag har varit i iaf.

det blev ju ingen pizza-face 2 som tur var. jag har mest bara en jävla träningsverk i magen och i bröstmusklerna samt att jag är oerhört stel i benen.


Kommentarer
Postat av: pan pizzaface

tycker att pizzaface ska ta och knipa igen lite eftersom att han blir så totalt, nej, TOTALT(!!!!) uppägd av panpizzaface. alla vet vi ju vem den riktiga nooben är. pinsamt för dig om det skulle komma ut

2009-04-28 @ 21:23:39
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Pizza-face

oooh yeah! jag har inget att dölja. jag kan nämna en massa punkter där panpizzaface har fått smaka på pure fucking ownage... och förövrigt så förstår jag inte vad du säger okej HEJ!

2009-04-29 @ 09:25:44
URL: http://smallare.blogg.se/
Postat av: pan pizzaface

men jag har bildbevis på pizzaface i en väldigt obekväm situation, kramandes snö efter (ännu ett) misslyckat hopp

2009-04-29 @ 14:41:16
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: pizza-face

ja men gången då du låg på huvudet då, om jag hade tagit en bild på det så hade det blivit ramaskri över hela världen.. OMG WORLDS BIGGEST NOOB! nä nu tycker jag vi lägger ner den här smutskastningen och inser att vi båda är bäst helt enkelt

2009-04-29 @ 15:16:49
URL: http://smallare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0