time consumer

fyfan vad seg jag känner mig just nu, är trött som få. vi ska dock strax iväg och bowla och det ska bli kul.

idag så har jag gjort jobbansökningar, ska iväg till ams imorn så det är ju bra att visa att man gör något iaf. ska även till uh imorn och efter det ska jag hem till sjulsmark.

mer idag så har jag varit ute och gått en lång promenad det var nog det som gjorde mig lite slut, det kan ju även ha varit att jag har ätit väldigt dålig mat idag och igår så var vi ute och söp. men vad vet jag.

ååh jag måste ju bara få tispa om en ny produkt som finns ute på marknade
happy pizza har börjat med en pizza med pommes på.. så gott! tänk på det innan ni somnar.

har lyssnat på min skivsamling

Ebba Grön - 1978-1982
Bad Religion - No control
 Pennywise - Land of the Free
NOFX - So long and thanks for all the shoes
Avil Lavigne - Let go
Pennywise - WIldcard

Kommentarer
Postat av: linnea

hey! happypizza är mitt, MITT!!!

2009-04-02 @ 22:23:48
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

hey! men nu har jag tagit det.

2009-04-02 @ 23:28:35
Postat av: linnea

rör och du dör!

2009-04-03 @ 15:42:47
URL: http://doleron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0