påsk

oj nu var de ett tag sen jag skrev något på henna blogg.

Har haft en väldigt trevlig påsk. det hela började med en väldigt wacked inflyttningsfest i bygdeå hos benjamin och sebastian. det var brasa, tandkräm, skuffåkning och svarttaxi väldigt trevligt. fredagen så fick jag jobba från 7-12 vilket gick bra men dock så var jag redigt sliten, ja pga ovan aktiviteterna. dagen avslutades dock fint med film och grilla m-m-m-m grilla. filmen blev låt den rätta komma in och nja den var fan seg alltså.
lördag blev stall och nap sedan en väldigt redig förfest på två pers samt utgång på shapen, det var faktiskt riktigt trevligt! jag tror jag höll mig på en bra nivå så viktor a slipper komma nästa år och säga typ fan vad dryg du va, du slog mig i nacken. det blev en lugn kväll med mycket prat med linus och grabbarna. jag kom hem och såg på lite band of brothers somnade på soffan och insåg på morgonen att tvn hade stått på med datorns bakgrundsbild.. men vad  gör man. steg upp vid 8 spelade lite cs, skjutsade linnea till bussen, for till grabbarna och spenderade hela dagen där, det blev pes och starre så som det ska va.

i veckan så ska jag försöka söka lite jobb
jag SKA även bli klar med tavlan.
borde även ta och träna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0