kanske ska gå och sova en sväng

shit vad trött jag är det är som om en hel helg av åkande har slagit ner mig som en klubba.. väldigt konstigt då jag sov väldigt "länge" och skönt i finland.

har inte gjort så mycket idag. varit ute med julie gått på en långpromenad tränat lite att cykla. var även på biblioteket och lånade två böcker Resan till jordens mitt och.... ja tur att jag minns vad den hette nu då.. men den är säkert kass. jag är strax färdig med metropolis, den boken är ja inte allt för spännande men ganska så frän. har även knegat med haxen alla däck kärvade! mest backdäcken men med hjälp av en slägga så gick de att banka lös så det var ju bra.

hade egentligen planer på att fara ut och springa ikväll men jag tror jag går och lägger mig istället.
imorn blir det valborg woho! fredag så går jag och julie i demonstrationståg woho, lördag då fyller Julie fyra! WOHO!, söndag så ska jag till roger och få ryggen knådad.

har även ett redigt kneg att göra åt morsan, tömma hönshuset på de enorma mängder bajs som finns där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0