JO-JO

ja då har snart en hel helg gått här i sjulsmark. det har varit full rulle..
vi har tränat på att cykla en massa och det har faktiskt gått riktigt bra, om julie bara får lite medlut så kan hon ta sig ganska så långt, nu fattas ju bara det där att ta sig iväg själv också men det kommer. som vanligt i denna familj så är det inget fjantande med stödhjul. vi har även varit ute massor i det råkalla vädret. det har ju nämligen blåst en jädra massa och jag som tog bort skägge bara för att få lite färg men nja jag tror det har gått dåligt. annars så har vi lekt en massa med lego. var även uppe hos viktor och wilma en sväng idag.

har även lagt några onödiga och helt omotiverade bud på tradera WOHO! men jag vill ju verkligen ha tsunami bomb's skivor men får faktiskt hejda mig att ja.. jag kanske inte behöver en fallout 3 collectors edition guide. har planer på att försöka läsa ut slakthus 5 idag för att kunna lämna igen den på biblan imorn, det kommer nog att gå dåligt då jag är redigt trött och jag har redan sovit en sväng ikväll. men det är typ bara 70 sidor kvar så kan nog fixa dem imorn.

jävlar vad jag ska vårstäda när jag kommer till stan jag känner en hejdlös pepp! jag ska plocka fram massor av sopsäckar och bara kasta skit åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0