hardcore

då var helgen slut.. har varit riktigt roligt att vara inne i stan med julie gå på badhuset och alltsånt, fara på utflykt på söndagen, jag tror att julie har gillat det också. dagen har spenderats mycket hos erika var även ute en sväng i det jävliga vädret, min burton-mössa håller inte tätt jag kommer få öroninflammation i finland.

imorn ska jag vara duktig vikarie åt ingrid dvs hålla i en massa engelska och sånt! även att jag ska hålla i musiken som förhoppningsvis ska kicka ass... jag har redan drömt om den lektionen och ja då gick det fan inte så bra.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha min burtonmössa håller väldigt tätt, haha, du skulle köpt en sån istället haha

2009-04-07 @ 08:29:13
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anonym

shiät jag vet jag skulle fan ha gjort det!.. man brinn ju nästan av.. ääh vintern är ju strax slut så jag klara mig nog ett tag till.

2009-04-07 @ 20:35:56
Postat av: linnea

ja du kan ju alltid hoppas.. lätt att vara efterklok :P

2009-04-07 @ 23:45:00
URL: http://doleron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0