good eye

ja nu bär det av.. känns mest mysko att åka från vår/sommar till vinter och sedan åka på en massa snö.. zup with that.
mina dagar på tundal har gått bara fint, idag blev inte så mycket idag, två h so. men imorn blir det desto mer. ska även få bedömma några 8:er imorn när de ska hålla tal, spännande spännande.

var ute och åkte bil med svarten tidigare, dock så var det lite väl mycket flashbacks från skyddc för att jag skulle finna det njutbart. alltså SHIT det här går år FANDERS VI kör fast/ner i diket sånna flashbacks.
ja tänk alla gånger som jag och kallin var ute och körde gw! fan vad fint vilka minnen.

kuk nu glömde jag mobil laddare hoppas linnea tar med sin.. fast det var nog ett klokt val att glömma den.. alla minns ju hur det gick i hemavan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0