another day another dollar

ja då var denna kneg dag till ända.. vad ska man säga.. råkade dabba mig ordentligt när jag insåg att jag var typ 10 min sen till en lektion då jag helt hade förträngt den, men sånt händer. det är fasen inte lätt att vara vikarie ok när folk vill jobba och lära sig saker men när de börjar kuka ur så blir det inte lätt.
imorn blir det iaf.. engelska och tyska torsdag so och musik, det ska bli skoj. jag har sett planeringen för det hela och vissa lektioner var faktiskt ganska så fullproppade men som sagt det ska bli kul.

genomförde även min hc musiklektion idag.. det gick sådär.. men hela havet stormar gick hem iaf!

jag var in på biblan idag.. shit vilken feeling det är där inne.. alltså jag vet inte.. men allt blir plötsligt så tyst och man spolas typ tillbaka några år i tiden. gick runt och kollade på lite böcker, vankade sedan av till den klassiska fantasy och sci fi-delen. kollade lite på sci fi:n jädrar så mycket böcker det finns som man aldrig har hört talas om.. hittade dock en bok som jag läste när jag gick i skolan.. deral bågskytt.. den var jävligt tråkig.. såg att gibson hade släppt en bok som jag tänkte låna.. .men det blev slakthus 5 istället.
tänkte även att jag ska försöka läsa alla böcker på sci-fi hyllan.. det är väl typ bara 50-70 böcker eller något sådant.. innan jag dör... synd bara att man då måste läsa all möjlig svensk CRAP!.. får se hur det går med det hela.. som sagt slakthus 5 nu.



Kommentarer
Postat av: svarten

Slakthus 5... det var tider det... jag låna den.. och sen ba näe jag tror jag inte ens läste prologen haha :P



2009-04-08 @ 14:20:38
Postat av: Anders

ja men den är ju ganska så bra.. eller näe den är ju fan seg nå jävulskt.. eller näe men den är ganska så bra.. men den handlar ju typ inget alls om nå sci-fi det är bara att det finns några utomjordingar och att en kille kan hoppa i tiden.

2009-04-08 @ 17:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0