WOHO!


det är lite roligt. hur man associerar till vissa saker eller hur man nu ska säga.
men typ som att när jag lyssnar på
Guano Apes, Big in japan: Så tänker jag på Jenningsskolan och alla Counter Strike lir man har haft.
Guttermouth, Pee in the shower: Det där spelet som var typ en dålig kopia av Destrucion Derby, som jag satt och              spelade i timmar på min bärbara uppe på mitt rum.
Looptroop, Zombies: Jag tänker på lägenheten där min bror bodde förut eller rättare sagt trappuppgången till den lägenheten.
Kraftwerk, Hall of Mirrors: Som föralltid är förknippad med självmordstankar och mannes vardagsrum.
Tiger Army, Power of Moonlight: Är en mörk parkering utanför Robertsfors sjukhem då löven just har börjat att falla. 
Cypress Hill, Tequila Sunrise: HAHAHAH Scouterna

musik är ju bara en grej, en stor grej. men det finns ju mer!
vad går att koppla till vad?


ooh well undra vad man ska göra nu då, kanske lite starre. eller kanske lite beneath kanske båda.
det blir en vecka hemma med julie nu, ska försöka ta oss in till stan så vi kan träffa tjejen, samt fara och bada även kanske lite ridning. borde kanske försöka fixa lite presenter och sånt också men jag är ju bäst på sånt så det ska nog lösa sig. kanske borde starta eget och på heltid tipsa folk om vad de ska köpa i present till folk.
varför hänger sig mitt fallout lite nu och då.. ytterst irriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0