helg och arbetslöshet

Helgen innefattade en massa saker klungan, pepparkakshus och bilfärd

det var väldigt tråkigt väder så istället för att vara ute så bakade jag och julie en massa pepparkakor på lördag samt så gjorde vi ett pepparkakshus på söndag vi fick ju lite hjälp av linnea iaf och det var ju bra, för det blev ju ett hus till slut vi fogade en massa och så stod det fina huset. under kvällen var det tänkt att jag skulle göra garnityren men ja råkade blanda lite lite med sånt där vitt puder tjafs som jag jämt glömmer bort vad det heter.. så det liknade mest sperma när jag applicerade det på huset, så jag ska försöka fixa nästa helg istället. har inga bilder just nu men det ska komma upp när det är färdigt

bilfärden gick i klungans tecken till bygdsiljum och åkte karusell(fan vilken fart det är på den där grejen) inte för att de åkte karusell i klungan men ja de var ju i bydgsiljum.

måndagen spenderades på folkuni där vi hade en dag med en kille som hett Per som berättade om hur man på bästa sätt skulle söka jobb.. väldigt intressant måste jag säga. en väldigt rolig dag med en väldigt bra föreläsare.

har nu varit arbetslös i en vecka och en dag. kassakorten ligger framför mig redo att fyllas i.

sitter och lyssnar på blood for blood. börjar tänka på vars min blood for blood t-shirt har tagit vägen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0