Blimey!

Ännu en dag har passerat här i Sjulsmark, det har kommit snö idag också najs bajs. Vi har lagat en andra sats knäck då den tidigare nästan har tagit slut. Vi äter knäck som vildar. Dock så blev denna sats inte riktigt lika bra, den blev något lös men men(note to self: man måste verkligen låta knäcken bli 120 grader innan man försöker sig på något, helst ska man gå upp på de mytomspunna 130 grader så att knäcken blir riktigt hård)

Gav mig även på ett försöka att göra julkola men samma sak där den fick inte den konsistens som jag ville, jag tror det beror på att det blev lite stress här hemma i sjulsmark då ja mycket skulle hända på samma gång, ni vet hönsen skulle få mat, schabo skulle ha pinnar/isbitar/vadsomhelst att bita på.

Annars idag så har vi varit ute och lekt i snön. Gav mig ut på en redig promenad till Rödås(inte riktiga rödås men till andra backen ) med julie på bobben och oplogad väg, det blev en redig promenad jobbigt som få. Det finns en liten nackdel med overall man ventilerar lite dåligt i den.. Men det är ju typ den nackdel som finns med min Fristads overall(egentligen så är den väl inte riktigt min utan min fars med det är ju jag som använder den mest) och att det inte finns snölås vid fötterna.

NU BASS!

Beneath a Steel Sky, Foster: It's WHEEZING and BANGING... Like an asthmatic DINOSAUR in the MATING season.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0