schuk

ja då var det min tur att bli sjuk. det kom igår typ 10 minuter efter att jag hade ätit så kände jag att inte allt stod riktigt rätt till i magen (jag löd johan glans mammas råd och satte mig på toa) dock så hjälpte inte det. så nu har jag typ feber samt ont i magen. lite tråkigt då det var tänkt att jag skulle få jobba idag.

efter mycket gnäll igår(och en väldigt hjälpsam flickvän :)) så var det dags att sova, dvs feberdrömmar och allt sånt skit. det var typ samma sak hela natten jag drömde att jag och några fler sprang runt i ett rum och lämnade olika saker överallt, jag tror att det hade något med hemtjänsten att göra. vid 4 imorse så kände jag mig ganska så less, jag låg av lite tid sen så gick jag och tittade på discovery. där de visade sånna där how it is made grejer, jag säger då bara det att göra glasögon verkar vara ett jävligt tråkigt yrke.

när linnea hade farit till jobbet, så var tanken att jag skulle vara lite hjälpsam och städa lite, drog fram dammsugaren och började, jag höll typ på i två sekunder sen så började det stinka ammoniak ur dammsugaren, alltså verkligen inte bara oj det luktar lite dåligt... utan shit det svider i mina ögon och jag får kväljningar WTF! the humanity!.. visade sig senare att förra gången som linnea hade dammsugit så hade hon sugit upp lite vatten. kan ju bero på det. men iaf det var en hård upplevelse för en person som just hade legat en hel natt och hoppats att få spy eller åtminstone slippa sin jobbiga hemtjänstdröm.

beslutade att traska till hemvägen, med en cola i handen och lite godis m-m-m.
har avverkat två filmer big stan med rob schneider och friday feat Ice-cube. friday är en rolig film, alla friday filmer som de har gjort är roliga.

har även spelat mig lite less på fallout 3, man gör ju typ samma sak hela tiden i det där jävla spelet! varför är det så att i alla spel.. eller ja nästan alla.. så utspelar sig allting typ under jorden, varför måste det vara typ 15 källarvåningar som man ska ta sig igenom innan man tar sig fram dit man ska!

senaste timman här på min sjuka dag så har jag funderat på att jobba lite i flash, det är ju ganska så roligt. men lite drygt. den där viljan att bara göra saker för skojs skull är borta, den måste ha försvunnit någonstans på jsk. det jag behöver är att folk ber mig om att göra bilder då är det nemas, då kan jag sitta och jobba tokmycket.

ja just ja, en annan blev ju utslängd från TKU konserten!

ooh well snart är det jul, det blir jul med julie nu till helgen vi får se vad tomten ger henne i present :)
hoppas bara att jag hinner krya på mig till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0