nalta jul

då var den första julen avklarad, då det oftast blir så att vi har två julafton en med julie och en senare med bara familjen. det var riktigt trevligt barna och alla andra träffades och vi åt gröt. sen blev det en massa julklappar. julie fick en massa fina saker, något som jag ser fram emot är att hon fick flytkuddar och en badring som vi kan ha när vi är på badhuset så att hon kan fortsätta att lära sig att simma. jag fick också en present från julie.. ett redigt fågelbord som jag tänkte sätta upp i trädet utanför köket.

annars så snöade det ju som fan tidigare i helgen, så vi har utnyttjat det till fullo då vi har åkt madrass och bob. gjort en borg samt påbörjat ett bygge av en tunnel som vi dessvärre inte han göra färdigt!trots att vi fick hjälp av linnea. jag och julie gjorde en tunnel när hon var ett som var väldigt bra tänkte om man skulle utveckla det hela detta år och bygga typ 5 tunnlar

det blir luciatåg imorgon på dagis, undrar dock vad jag ska spendera dagen med då jag lämnar julie på dagis tidigt på morgonen och tåget är vid 1430.
jag ska ringa:

SEKO
Försäkringskassan
(eller så lär jag spendera dagen med att bygga färdigt tunneln och bättre på borgen)

Typiskt!, jag besteg aldrig Snowdon när vi var i England.. eller ja Wales som det ligger i kuka.
Hur ska Rehnman kunna möta min blick efter detta!



Kommentarer
Postat av: linnea

jag tycker det absolut viktigaste att komma ihåg från dagen är ju VEM hon fick flytkuddarna och badringen från ;)

2008-12-14 @ 23:52:25
URL: http://doleron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0