fasen

helvete vad jag har varit aktiv idag, vaknade vid 0630 då julie ville stiga upp. åt frukost, lämnade henne på dagis (förbannade migsjälv så jag insåg att jag hade glömt leo hemma, fast det är ju luciatåg lite senare så jag hinner ju lämna honom då)

idag så har jag har jag faktiskt gort det jag skulle

dvs ringt till försäkringskassan samt seko.. med ja ganska så lyckat resultat
har även ringt runt till en massa andra ställen angående kneg, inget napp men vafan det är ju snart jul :P.
har dock inte gjort färdigt tunneln.. men aaah wtf det är ju snart jul.

ja vad gör man hemma här i sjulis... egentligen när man är själv.. ja ingenting för det finns ju.. iof ska kanske ta och äta lite mer vörtlimpa med skinka på m-m-m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0